Sunday, December 30, 2012

Trivia Istimewa 29 Disember 2012

Assalamualaikum w.b.t

Hari istimewa. Terima kasih ma kerana melahirkanku. =)

Alhamdulillah. Sudah 23 tahun dapat menikmati kehidupan di dunia ini. Sudah matang usiaku ini. Pelbagai kisah suka duka telah saya tempuh. Asam garam hidup pasti dilalui oleh semua makhluk di muka bumi ini.

Sedikit trivia pada tarikh istimewa ini :

1. Sepanjang ingatan saya, inilah kali pertama saya berada di negeri dan tempat lain semasa tarikh ini. Kebetulan saya berada di rumah abang saya di Kelantan.
2. Teruja bila mendapat tahu bahawa saya berkongsi tarikh lahir bersama anak seorang blogger yang saya kagumi. Baby Izz, aunty sayang kamu. Doakan suatu hari nanti aunty boleh sambut tarikh istimewa ini bersama Izz. =)
3. Dihujung-hujung tarikh ini, ramai yang berebut nak jadi orang terakhir memberi ucapan. Bagi saya yang terakhir adalah istimewa kerana ia lah "pelengkap". Yang jadi pertama, jangan kecil hati. Pertama tanda ingatan yang tidak berbelah-bagi. =)


No comments:

Post a Comment