Wednesday, May 8, 2013

Syurga Ilmu..

Assalamualaikum wbt.

Alhamdulillah, saya bersyukur kerana Allah swt telah menanamkan sifat "dahaga ilmu" dalam diri saya. Saya begitu meminati buku-buku berbentuk motivasi, travelog, novel & majalah Islamik serta beberapa lagi genre lain. Walaupun saya tidak mampu untuk amalkan semua ilmu yang telah saya peroleh, namun bukan bermakna saya perlu berhenti membaca. Mungkin satu hari nanti siapa tahu yang ilmu-ilmu yang telah saya peroleh akan membantu diri saya untuk menghadapi masa hadapan yang mencabar.

Senarai buku yang masih ada dalam "wishlist" saya.

1. Diari Seorang Diplomat: Hikmah yang Tersirat karya Wan Ahmad Fadzil Wan Mohd.
2. Risalah Hati Raja Sehari karya Fatimah Syarha.
3. Buat Bakal Isteriku karya Ibnu Rijal.

Semoga Allah murahkan rezeki saya untuk memiliki buku tersebut. Aamiin..=)

No comments:

Post a Comment