Tuesday, June 4, 2013

Hari Jubah..

Assalamualaikum wbt

Alhamdulillah, selesai sudah "big day" dalam hidup seseorang yang bergelar pelajar. Hari Jubah saya telah selamat berlangsung di Putrajaya International Convention Centre (PICC) pada 27 Mei 2013. Terima kasih kepada mereka yang berada di sebalik kejayaan saya.

Catatan Hari Jubah :

1. Hanya ma yang masuk ke dalam dewan kerana abang - abang saya mempunyai komitmen lain yang memerlukan mereka berada di luar sahaja untuk memudahkan urusan mereka.
2. Mendapat hadiah istimewa daripada insan-insan yang saya sayangi iaitu dua jambangan bunga + teddy bear, handbag dan kerongsang.
3. Hanya sempat bersama keluarga saya dan keluarga teman saya pada Hari Konvo. Padahal sebelum konvo masing-masing merancang untuk bertemu untuk melepaskan rindu setelah lama tidak ke temu. Hanya mampu melihat gambar teman-teman lain dan mengatakan "kita tidak sempat bertemu dan bergambar bersama". Haha. Nasib baik sempat bersembang serba sedikit semasa raptai hari sebelumnya.
4. Tidak menyangka termasuk dalam kos lain sedangkan saya menuntut dalam kos lain. Haha. Kesilapan teknikal yang tidak patut berlaku. Kasihan kami keliru.
5. Sempat bergambar bersama rakan-rakan sekelas setelah selesai urusan raptai di sekitar Putrajaya dan dalam dewan setelah selesai majlis konvo. Terima kasih photographer dan teman saya yang menjadi penaja utama. =)


Selamat Tinggal Kenangan Hari Jubah!




No comments:

Post a Comment